Benimkisi 44 günlük gece iki defa uyanıyor emziriyorum annem uyandırmama kızıyor çocuk uyudukça büyür ve kendini toparlarmış o yüzden kendi uyandığında emziriyorum ama gün içerisinde çok emiyor 😬 doktorumuza daha danışmadım bu olayı belki kızacak belki de böyle devam et diyecek 😊