Zekimurendebizigorecekmi bende çok doktora gittim canım ama iki düşükten sonra arastirirlar hatta ben Cerrahpaşa ya gittiğim için üç demek zorunda kaldım çünkü üç ten aşağı olana bakmıyorlar di ne kadar acımasız ki tahliller özelde şuan bir araba fiyatı herkeisn tahlili aynı olmaz belki ama bizim genetik hatta kromozom lara kadar bakıldı bir sürü bölüm günde 10 tüp kan aldıkları olurdu ise geri donemezdim basım dönerdi çok kötü süreçler bunlar yani olmayan için de çok zor düşen için de hep insanın içinde bir eksiklik var gibi hissediyor depresyon a girecek gibiydim çok üzülüyordum ailemiz de düşükler yaşayan yoktu öyle pesepese nihayetinde genetik olduğunu söyledi doktor ama özel muaynanesi olan bir kadın doktoruna gidiyordum sadece testleri Cerrahpaşa da yaptırdım her hastanede yapılmıyor zaten umarım ikisi de hayırlı sağlıklı evlat sahibi olurlar 🙏🙏