Zehrabaysan Merhabalar bebeğimin idrarında ve kakasında mikrop çıktı geçmişti tekrar üredi ayrıca kültür de üreme de çıktı.Şimdi yine antibiyotik verdi ve sünnet önerdi başına gelen var mi?