Melegim_mmm ucuz pratik günlük ise fantom şu toz toplama kısmı kapsül gibi olanlardan 😁 anneme aldım, sonra kendime aldım çok pratik. Forumun fantom övücüsü oldum 😂 çok memnunum, çok güzel çekiyor tek dezavantajı bana göre kablosunun kısa olması. Bir de çok hava üflüyor. Benim için sorun değil bunlar ama malzemesi falan oyuncak gibi duruyor onu bilin.
pahalılarda dyson ları çok övüyorlar ama benim normal süpürgem yettiği için almadım denemedim.