Arkadaşlar merhaba şimdiden cevap yazan arkadaslardan Allah razı olsun.2 aydır sutum olmuyor dogum yapalıda 3 ay oldu.1 ay bebegım küvezde kaldı.şuan 3 saatte 1 damla sutum gelıyor durumu ben gıbı olup suan bol bol sutu olan anne var mı?nasıl geldi sütü?