Derya71 Mrb arkadaslar kehribar kolye yada bileklik bebege kacinci ayindan itibaren takilir bunun bir zamani varmidir bilenler yazabilirmi
Meteninannesii Derya71 canım ben yaklaşık bir haftalıktı ayak bileğine takmaya başladım şimdi bir yaşına girecek hala takıyorum bazen boynuna bazen el bileğine geceleri de ayak bileğine 🤗 kesinlikle faydasını gördüğüme de inanıyorum 😊
Ozlemkose85 Derya71 bende 3.ayından beri ayak bilegine takiyorum.lastigi bol coraplar giydiriyorum ve surekli kontrol ediyorum.suan 10 ay 16 gunluk ve cok faydasini gordum dişleri için.
Derya71 Meteninannesii benimki simdi 2 ay 3 gunluk takmayi dusunuyorum ama bilekligini ayagina mi taksam eline mi ayak bilegine takinca corap baski yaomaz mi