Arkadaşlar hamileyken yanaklarıma burnumun üstüne dudak üstüne leke düştü. Zaman geçtikçe daha da koyulaşıyor sanki şu an 😢 4 seans dermapen 3 seans yosun Peeling yaptırdım ama nafile bu durum iyice psikolojimi bozdu. Aynaya bakmak istemiyorum kimseyle görüntülü konuşmak istemiyorum dışarı bile çıkmak istemiyorum özellikle dudak üstü bıyık gibi duruyor makyajla bile kapanmıyor. Ayrıca geçen kış expigment falan kullandım bir işe yaramadı. Lütfen geçirenler varsa yardımcı olur musunuz lütfen yada etrafınızda bu durumdan kurtulan yakınlarınız var mı? Nasıl bir yol izlediler yardımcı olur musunuz?