Kızlar iyi akşamlar şubatta eşimin dogum günü hediye icin aklımda iki seçenek var birisi kışlık mont almak artık giydiği Monttan illallah geldi en sevmediğim huyu sevdiği birseyi asla atmaz eskiyen kadar giyer 😂 ben 4 yıldır tanıyorum eşimi hep aynı mont ama bu sene değiştirmek istiyorum artık 😂 bi kaç hafta önce konuşmuştuk bu kış da beni idare et felan diye montuyla muhabbet ediyordu 😂 2. Seçenek ise çok görüyorum instgramda fotoğraf ile sesli not ekliyorlar spotify da okutulanlar örnek resim koyacam alta ondan mi alsam yardımcı okurmusunuz 😂
