kirmizitilki Merhaba güzel anneler gece uyanana bebeğinizi ayağınızda sallıyor musunuz yoksa emip hemen uyuyor mu merak ediyorum
Gizemmsiii kirmizitilki benim bebişim genelde emip uyuyor ama uyumazsa sallıyorum önceden beşikte sallardım şimdi ayağa alıştı çünkü ayakta çok çabuk uyuyo
mirayyy20-20 kirmizitilki en büyük çilem özellikle dış döneminde buna alıştı öncesinde gece hiç sallamazdim emip uyurdu ama 1.5 aydır filan gece her uyandığında ayakta sallar oldum beşikte sallamayla da asla uyumuyor nasıl alistiririm bilmiyorum
Mhulya011 kirmizitilki emer uyur ama sıkıntısı olursa az bişey sallamak istiyor onuda çok uzatmamaya ve alıştırmamaya çalışıyorum. Bazen de emdiği sıra bırakır kucağım da tutarım eğer uyumak isterse öyle uyur
Oykum26 kirmizitilki onceden emip uyuyorsu artik ayaga gectik 2 hafta once yarim saate yakin emiyordi simdi zorla 10 dakika en fazla tabi
Arzugulhzl Bebek sallayarak uyutulmaz ki zaten uyumuyor bayılıyor.Beyin gelişimi için sağlıklı bir yöntem değil malesef 🤷🏿♀️