Eniz1907 sadece mama aliyor canim anne sutu hic almadi.
Sabah uyandiğimizda kahvalti yapiyoruz.
Öğleye doğru sebze yemeği yediriyorum.
1.5 saat sonra meyve veya tatli yediriyorum sonra uyuyor.
Uyandiginda mama yediriyorum.
2 saat sonra çorba yediriyorum.
Tatli (bal kabaği ve elma püresi vb) verdiysem meyvesini yediriyorum.
Akşamda et bulgur pilavi yada tavuk vb mutlaka etli bir sey yapiyorum.
Sonra yoğurt filan en son yatarkende mama yedirip yatiriyorum.
Gece beslenmesini kestik tabi.