Bebeğim 7aylık kulagında egzama tarzı bıseyler cıkıp sonra kayboluyordu.doktora gittik kan verdik b12 ve bagısıklıgının dusuk oldugunu gördük 3gün yapılacak bir b12 vitamin iğnesi verdi yaptırdık.bağışıklıgıda takıp edilcek bir ay sonra tekrar gidice bu sorunu yasayan var mı gecıcı mı kalıcı mı.Yasadıysa cabuk toparladı mı ? Suan tam 8aylık bugun