Merhabalar arkadaşlar.oğlum 10,5 aylık.iki aydır ağoz çevresinfe ve kollarında kızarklık vardı kurulukla birlikte birde kabızlık okuyodu pandemiden dolayıda doktora gitmiyoduk ama artık doktora gidrlim dedik rtık doktor görünve alerji ne yediriyorsan kes dedi yumurta ve yopurt çok yiyofu oğlum kan tahlili yapt filann.işte alerji şhrubı vermiş birde jel.ilçları kullannnva alerji doktoruna gidecekmişiz sorularım şunlaar;
1- alerji doktoruna randevu hangi bölümden alınıyor ?
2-bu süreçte. Emzirdiğim için nasıl beslenmeliyşm yani içinde süt ve yunurta olan kek vs yememem mi gerekiyor?
3-eğer test sonucı pozitifse alerjik bebek mi oluyor ?
4-alerji durumu ömür boyu mu sürer ya da ne zman biter?
Açıklayıcı yanıtlara çok ihtiyacım var hiç bi bilgim yok bu konuda