Ily20 ArdenTugce bazıları üşütmüş ondan diyor bazıları besini sindirdi fazlasını atıyor diyor bende burda bekliyim 🙋🏼♀️
Duygucukk ArdenTugce sen üşütmüşsündr. Anne sütüne geçiyormuş sen üşüttügünde. Gerçekten doğru benim kızımda çok ve kesik kesik kusuyordu. Gece terleyip üşüyordum. Sonra dikkat ettim kendime. Kızımın gerçekten kusmaları ciddi anlamda azaldı
Merveaaa ArdenTugce bnmde bebegim byle kusuyodu bi ara doktorm bi sorunun olmadigini soylemisti endiselenmeyin
Esmasultan Maşallah fazlasını atıyor süt kusarsa midesi üşümüştür peynir gibi kesik kesik ise doyuyor ge fazla besini tükürüyordur