okkeseymen31 şuan tabiki de bir etkisini görmeyebilirsiniz ama daha organları gelişmedi sindirim sistemleri gelişmedi. 6aydan sonra ek gıda mantıken söylenen şeydir. Böyle yaparak ileride otizm, bağırsak sorunları, mide reflü gibi sorunlar, karaciğer enzimlerinin yüksek olması, böbrek sıkıntıları diyabet vs. Gibi durumlara yol açma durumu var. Formül süt veya anne sütüyle gerekli olan besin kaynağı zaten alınıyor siz ek gıdaya geçerek boşuna midesini dolduruyorsunuz gelişimi için yeterli olan proteinleri beyin ve vücut alamamış oluyor. Herkes için bu sözlerimdir.