Kızım 16 aylık olmak üzere. Üst köpek dişi çıkacak sanırım. Yani bi tek o kaldı diğer dişlerimiz tamam. Bugün sabahtan beri 38,2 civarı ateşi var. Üzerini inceltip elini yüzünü yıkayınca düşüyor. Bi de uykuda falan da sürekli eli yanağında kulağında. Özellikle kulağına ağrı girdiği zaman yüzünden belli oluyo resmen. Yüzünü buruşturup ağlamaya başlıyor. Bu kulak iltihabı gibi bişey olabilir mi yoksa dişten mi oluyo? Bu zamana kadar sorun yaşamadık ateşlenip kulağını elletmeyince endişelendim.