Umutcugunannesi Bu hastanede sünnet yaptıran varmi yapiliyor mu yani.yaptirdiysaniz memnun kaldiniz mı fikirleriniz neler
Ecemommy Umutcugunannesi canım 7 sene evvel yaptırmıştım çok memnun kaldım çok ilgilenmişlerdi zaten daha evvel bende orda ufak çaplı çalışmıştım gelinimiz orda hemşireydi… Geldi geçti oğlum şimdi 8 yaşında maşallahı var 🙏 yani tercih tabiki sizin 😇
Ecemommy Umutcugunannesi doktorun ismini bilmiyorum ki kuzum valla bölgeyi uyuşturdular iğneyle sonra hemen kısa sürdü hiç sıkıntı olmadı