Kizlar 3.yildir vestelin midi fırın kullaniyorum. Cok guzel pisirirdi ama artık bugun beni pes ettirdi. Iki sefer kurabiye yaptım pişirmedi Hele kek yaptığımda 1 saatte anca pişiyor.ustu ayrı altı ayrı pisirmekten bıktım valla. Fan da olunca da kurutuyor yaklaşık 5-6 aydır böyle uğraşıyorum. Bana bi fırın önerisinde bulunursaniz cok sevinirim.😊