Yeğenimin tahlil sonucunda bu çok yüksek çıkmış sanırım alerjisi var yarın doktora gösterecek ama bilgisi olan var mı ? 4 yaşında.Belirti olarak sadece sırtında kaşıntı oluyor ara sıra başka belirti yok. Normal değer 0-249 arasında.Bu değer çok yüksek değil mi ? Alerji dışında başka bir sorun olabilir mi süreci bilen var mı