Biranne91 Bununannesi yara derken ne yarası. Döküntü gibi yaramı yoksa bebeğiniz kendisimi yaptı. Benim bebeğimde ikiside var ama iz kalmıyor geçiyor krem falan kullanın
Bununannesi Biranne91 oğlum 7 aylık 12 günlük ne kadar tırnaklarını kessemde yine çiziyor yüzünü iz kalmasından korkuyorum
Kahvedelisi Noscar kremler var iz kalmaması için ama ne yarası var kac aylık bebeginiz yani doktora sormadan kullanılmamalı tabi
Biranne91 Bununannesi o dert bende de var maalesef. Ama yara izi kalmadı hiç çok şükür. Hatta bu gece yine çizmiş kanatmış yastık hep kan olmuş