Araseymen Gunsss yapmaz canım aslında biberonda da yapmıyor yani bebeğe göre değişiyor oğlumda hem meme hem biberon 2 ay öyle gitmiştik bi sıkıntı olmamıştı.
Zsnbr Gunsss hayır canm kaşıkla ver diyo doktorlar zaten. Hayta Bnmki diyordu kaşık kepçe fincan bardak farketmez yeter ki biberonla ver 😂 ama Bn kaşıkla verince ax yiyor o yüzde. Maalesef ara ara biberonla veriyorm 😂
Gunsss BalarisiYusra hep diyorlar ya biberonda kesintisiz geldiği için memeden de onu bekliyor diye. Oğluma kaşıkla veriyorum mamayı çok güzel yiyor. Aklıma takıldı acaba memede de o kaşıktaki hızı bekler mi diye
BalarisiYusra Gunsss yok kaşık yapmaz ya ek gıda verirken de mecbur kaşıkla veriyoruz biberon yapıyor genelde kimisinde yapmıyo kimisinde yapıyor bebekten bebeğe değişir bu