Wommy ne doktorumuz ne sağlık ocağı bu aşıdan bahsetmedi. 9 ay 8 günlük kızım. Geçen hafta kontrolümüz vardı. Boxsero 2.doz yapıldı sadece. Doktorumuz bundan sonra 1 yaşına kadar aşı yok dedi. Sağlık ocağı da 1 yaş aşısı için gün vermişti.6.ay aşısını olmaya gittiğimizde demişti onu da.