BuseCan 041114 senim gibi zaman da 2 numaraya geçmiştim canım 32 haftalık doğdu doktoru 2 ye geçebilirsin dedi. Düzeltilmişe bakmıyoruz biz normal N zaman doğduysa öyle ilerliyoruz .
041114 BuseCan inşallah bizde de bi sakıncası olmaz. Ben her şeyini normal gibi yapıyorum hiç prematüre gibi davranmadım çocuğuma. Faydasını da gördüm çok şükür
041114 ikizlermom gelişimi güzel şükürler olsun o yüzden biraz rahat davranıyorum inşallah bi problem olmaz
041114 Mom62636362 ek gıdaya geçelim bi rutinimizi oluşturalım ondan sonra inşallah bıtakıcam zaten. O da çok sürmez Allah’ın izniyle
Merveaaa 041114 sz bilirsiniz ne diyim bizim bebegimizde oyle ama bz kullanmadik ayini tamamlayinca gectk 2ye