Z44 Bebegum bugun 6 aylik oldu destekle oturuyorum yurutecede başladık ama emekleme sıfır 😁 sizinkiler neler yapabiliyor.
Dorukmomy Z44 5.ayımızdan beri destekli oturuyoruz 6 Ay 15 günlüğüz desteksiz de oturuyoruz çok şükür dönüyor hareketli baya masallah arada dadadada diyor 😄 yürüteç kullanmıyoruz