Merhaba herkese bebeğim 12 ay 19 günlük 2 gündür pipetle içmesini öğretmeye çalışıyorum önce suluk almadım alışsın diye pipetli bardak aldım e bebekten daha sonra bugün youtube pipete alıştrma videoları izledim pipet yöntemini gösterilen şekilde denedim pipetle yutmayı yapıyo fakat pipetten çekip kendi içmiyo nasıl alıştırıcam nasıl öğrenicek sizin bebekleriniz kaç günde öğrendi fikirlerinizi almak istiyorum💁♀️