birfincantuzruhu üzülmemek elde değil çok iyi anlıyorum seni ama çok çabuk iyileşiyor yara merak etmeyin ben kaç gün suçladım kendimi aklıma geldikçe agladım nasıl dikkat etmem nasıl keserim diye ama oldu ve bundan sonrası icin daha dikkatli olmak için çok çabaladım sende alısırsın bir kaç kesmeye merak etme ☺️ birde makasla denediginde direk kesmekle ugrasma yani bir tırnagı baştan sonra bırakmadan kesmeye çalısma iki kerede kes bir bastan ortaya ortadan sona diye evet minicik belki tırnakları ama inan daha kolay oluyor böyle sonrada törpüle ben öyle yapıyorum