birfincantuzruhu canım aynı benim oğlumu tarif etmişsin. Benim oğlumda 2 aylık ve gık sesini duysa uyanır . Bende çareyi o uyurken göğsümde, tırnaklarını derinden olmicak şekilde yemekle buldum. Diğer türlü imkansızdı tırnaklarını kesmek. Malum birde eldivende takmak istemiyorum kendisini keşfetmesi açısından . Ben bu şekilde yapıyorum. Her akşam duşunu aldırırım . Duş sonrası daha kolay oluyor koparmak . Sende dene istersen 🌸