Benim oğlum 3 ayllikken 4 kiloydu falan söyledi doğduğu kiloya göre normal yada anormal karşılanır misal benim oglum 1.980 gr doğmuştu smdi 20 aylık. Her insanin gelişmişi bir degilki bebeklerinde bir olsun bazen bende keşke biraz daha kilo alsan falan diyorum ama yediği yaramıyor yapim doktor ebe kilosu iyi dedikten sonra sıkıntısı olmadığı sürece bin şükür bi arkadaşımın kızı 21 aylık ve sadece 6 kilo🥺🥺 hiç birşey yemiyor içmiyor gitmedikleri doktor yapilmadik test kalmadı birsey çıkmadı yeme reddi diyorlar. Cok üzülüyorum inşllah biran once toparlanır