Ecmnr Kızlar bebeğimi emzirmeye başladığımdan beri tuvalete 3 günde 4 günde bir çıkıyorum tuvalet ihtiyacım olmuyor kabızlık gibi ağrı filan yaşamıyorum aynısı yaşayan var mı eğer normal değilse hangi doktora gitmeliyim