Ceren27 İki haftalık bebeğim var. 10-15 dk aralıklarla 2-3 saat boyunca emiyor. Ben çok yoruluyorum. Emzirmesem hemen ağlıyor. Normal mi arkadaşlar. Çok yoruluyorum ben bu durumdan 2-3 saat boyunca sürekli oturmak acayip yoruyor 😣😣😣
Epifenomen-gkc Ceren27 çok normal,bebekler sadece beslenmek için emmez kendini güvende hissetmek için anne kokusu almak için de emerler. Bir sürw sonra düzene girecek endişelenmeyin
Aslanmamy Ceren27 sanırım normal benim sütüm yok denecek kadar az mama ile besleniyor bebeğim ama ben yine de emziriyorum artar mı diye benim ki de 2 saate yakın meme de kalıyor meme de uyuyor uyanınca mama yiyor ama 😄