yavrukussss Kizlaaarya benim bebek bunu 2 haftadır filan yapmaya başladı 2 ay 10 günlük bebeği emerken birden sinirlenip kafasını aşağı doğru atarak cekiyo yani dışı olsa ısırır gibi niye yapiyomu bunu
yavruhamsihafsacuk yavrukussss benimki ilk başlarda yapıyordu tazyikli süt sorunumuz vardı rahatsız ettikçe çekerdi ısırır gibi yapardı zamanla sorun çözüldükçe oda yapmadı sorunu bulmaya çalışın derim🤗
Mommy0609 yavrukussss onun çok sebebi oluyo canım atak döneminde yapabilir, gazı vardır, diş çıkarmada da olur ama senin için erken daha bence gaz olayına bak bi. Çişli ve kakalı bez durumunuz normalse sütüm az diye düşünme hemen
birfincantuzruhu yavrukussss bugün 2 aylık olduk 1 haftadır benim oğlumda öyle hem gaz hem atak dönemi diye düşünüyorum
Aslanmamy yavrukussss benimki de 1 aylık ama dediğiniz gibi sinirle ağzında sıkıştırıp çekiyor çok acıtıyor canımı ama benim sütüm çok az ondandır diye düşünüyorum sizin de az ya da çok olabilir mi
yavrukussss yavruhamsihafsacuk yaaa acaba süt yok diyemi yapiyomu genel süt az geldiğinde yaptı bı kaç kez
yavruhamsihafsacuk yavrukussss heee birde sonlara doğru azaldığı için yapıyordu canım yani bu durumda ne yapılır bilmiyorum ama
ikbalkr yavrukussss benimki de yapardı ben de öbür memeye geçerdim muhtemelen süt bittiği icin yapıyor
yavrukussss Mommy0609 gazdanda yapiyo olabilir çünkü kendini sıkarken memeyide sikiyo gün içinde de bı sinirlilik hali var
Mommy0609 yavrukussss benim bebeğim de öyle akşamları özellikle çok yapıyo o aylarda da yapıyodu ki baya gaz sancısı vardı ondandır 3 aylık olsun daha kolay çıkarır gazını geçer o sinirlilik hali inşallah 😊
yavrukussss birfincantuzruhu yani sanırım ya sonlara doğru az geldiğinden yada gazdan bitse artık şu atak donemi
yavrukussss Aslanmamy yani sonlara doğru azalıyor olabilir yetiyor eminim çünkü kilo durumu filan iyi ama çok emmeye alıştığı için azaldığında yapıyor olabilir sanirim
birfincantuzruhu yavrukussss bizde şuan atak donemindeyiz aman kucaktan inmeyim besige bırakmayin beni 🤦♀️ normalde zaten uykuyu seven bi bebek değildi şimdi hepten gittiii🤦♀️
yavrukussss Mommy0609 ay insAllah ya uyanırken filanda kendini sıkıyormuydu benimki kendini sıkarak uyanıyor böyle kafasını uzatiyo acaba diyorum gazdanmi yapiyoki başka biseymi korkuyorum değişik hareketler yapınca annemde diyo heee başka bişey var damla ama insan korkuyo
Mommy0609 yavrukussss uyandığında emdikten sonra ıkınıyo öyle canım kakasını yapmak için hala öyle yapıyo bazen emerken sıkıyo öyle kakasını yapıyo başka bişey değildir inşallah endişe etme 😊