alyanisaakdere bugun 3.gun her emzirmeden once 5 damla vermemi soyledi doktor ama kizim ishal oldu. relactazi kesmek istemiyorum cunju iyi geldi. kullanipta cocugu ishal olan var mi
ilkgozagrimmm alyanisaakdere Bize doktor 8 emzirmede kullan dedi. 8den fazla emzirirseniz fazla olanlarda kullanmayın. Ama relactazin yaptığını düşünmüyorum ben
alyanisaakdere Mlkmhrrm evet sadece anne sutu veriyorum ama onceden bole degildi direk su gibi yapiyor. doktoru bir kere ver bir kere verme dedi her emzirme oncesi veriyordum. fikir almak istedim
Mlkmhrrm alyanisaakdere bizim doktorumuz günde 3 ya da 4 kez 3 yada 4 damla verin demişti biz duruma göre veriyoruz günde en fazla 64 damla verilmesi gerekiyormuş acaba fazla verdiniz de o yüzden mi yaptı doktorunuz ile görüştünüz mü o ne diyo
alyanisaakdere Mlkmhrrm damlalari sayiyorum 64u gecirmiyorum belki de denk geldi biraz daha gozlemlemek gerek. doktor bir emzirmede ver digerinde verme dedi
Mlkmhrrm alyanisaakdere anladım canım o zaman dikkat et bakalım geçecek mi azaltınca bizde yapmadı arada ishal gibi oluyor ama damlanın etkisinin olacağını düşünmüyorum