8 aylık oğlum var ve doğduğu günden beri Emzirme sütyeni kullanıyorum Göğüslerim it memesi gibi sarktı 😂 Asla memnun değilim bu durumdan Diyip Kalk Kendini memnun et Diye düşündüm Ve Desteksiz Toparlayıcı taktım Ama Şu sütün kesilir kanalların tıkanır Vs vs laflarından da kusasım geldi sizce var mı böyle bişey 🤷🏻♀️