Birhemsireanne__ 6 aydır kullanıyoruz, çok memnunum. Tavsiyem kendi minderini alın. İçi şişme olduğu için bebeğe göre ayarlanabiliyor. Başlangıcta epey şişirmiştik, büyüdükçe havasını indirdik. Kılıfı da hiç kir tutmuyor. Oglum önlük kullanmadığı için kıyafetlerimiz hep kapya biber salçası ama kılıfta tek damla leke yok. Minder olmadığında canım oğlum ayaklarını tepsinin üzerine çıkarıyor. Minder varken sıkıştığı için çok hareket edemiyor😁