Denizlina Asem6o nohut fasulye falan korkuyorum yemeğe onun dışında bisey yapmıyorum sab simplex kullanıyoruz etkili oldu bize
Sibelx Asem6o Süt ve süt ürünleri dahil bütün gaz yapan besinleri elimine ettim ama pek bir faydası olmadı. Tek yapmanız gereken beklemek 4.aydan sonra baya hafifliyo
busrasilra14 Asem6o canim kis lohusasi olmak cok zormus😩 hicbirsey yemiyorum desem yeridir patates patlican havuc yiyorum kuruyemis ve biskuvi falan yani. Meyvelet gazli sebzeler gazli 😩