27__ aynen benim bebeğim de o dönemlerde çok iştahlıydı. Doktora sütü bi içişte bitiriyor dediğim zaman şok olmuştu hatta. O zaman senin beslenmene aşırı dikkat etmen gerekiyor demişti. Ben bilinçsizce mamaya da başlamıştım, günde 2 3 defa mama verdiğim oluyordu. Sonra naptım ettim inat ettim bol bol emzirdim, çok su içtim, süt yapıcı şeyler tüketmeye çalıştım. Şimdi 3 aylık olduk, mamayı bıraktık. Sadece gece uykusuna geçmeden önce 2 ya da 3 ölçek veriyorum. Onu da ya bitirir ya bitirmez. Kesinlikle süt varsa azmetmek lazım, bi şekilde çoğalıyor Allahın izniyle