Kizlar 6aylik kizim var ek gidaya gectik bu donemde be kadar su veriyorsunuz? Ben ek gıdadan sonra mama kasigiyla 3 4kasik veriyorum iciyor az mi veriyorum acaba bazen biberonlada eline veriyorum icmesi icin ama oyle cok icmiyor gibime
geliyor bugun suluk almayi planliyorum ama ne kdar su icmesi gerekyigi konusundan pek bilgim yok