Tugkaninannesi olgun olan daha tecrubelidir. Hayatta hersey kitap okumak sanatini okumaktan gecmiyor ne yazikki tecrubeler daha iyi aktariliyor insandan insana. Tavsiyem olgun olandir. Ki zaman kotu neblim bende caliscam simdi sirnaktayim batiya gidiyoruz yazin basliycam calismaya bakici bulurken genc secmeyi dusunmuyorum herkesin fikri kendine ama gerek yok boyle zamanda insanoglu okadqr kotu olmus ki bizler de kotu dusunur olduk ne yazikki