Tospikannesi27 Canım benimki de öyleydi, 1 aylık olduğundan beri hiç sektirmez gece tam 3 buçukta gazı oluyor. 2 aylık olduğu zaman en yoğun zamanları, inleyerek ıkınarak uyanıyordu, bir elimde saç kurutma makinası bir elimde masaj yağı beklerdim tam o saatte 😔 ama zamanla yavaş yavaş azalıyor. Bugün 4 aylık oldu, yine o saatte kalkıp kendi kendine gaz çıkarıyor ama ağrısı sızısı yok çok şükür. Biraz sabır etmen lazım Allah kolaylık versin