alg359 kuzeymom hiç korkmayın dediğim gibi dikkatli bağı nı kestikten sonra doktor hiç bana gelmediniz farzedin dedi. içinizi ferah tutun. Ama çok endişe ederseniz yine de bir doktora götürün. Her çocuk farklı her bünye farklı oluyor..
kuzeymom alg359 sağlık ocağına ve acile falan gittik 4 tane doktor gördü hepsi normal dedi 😄 herşeyi geçtim sanki tekrar birleşmiş gibi geldi internetten baktım kapanma ihtimali var yazıyo
seymanurrrr kuzeymom suan beyazlik vaar canim belirgin bir sekilde. oyke dun kestirio bugun kaynama mumkun deil bizim 6 ay sonraa farkinaa vardik dusun yani
kuzeymom seymanurrrr kaynama olmayabilir ama daha önce dil bağını kestiren tanıdığım olmadığı için tedirgin oldum eğer kaynarsa boşu boşuna canını yakmış olcaz Sizin ne kadar süre sonra altındaki beyazlıklar gitti