Hanımlar merhaba kızım 8 aylık olmak üzere eşim ve ben üşütmüşüz ilaç kullandık eşimin geri bende son evresindeyim iki gündür kızımda bişey farkettimm uyanıkken hiçbirşey yok fakat uyurken arada Bi öksürük kızımı uyandırıyor ve iki gündür özellikle uyurken çok terliyor yarın bir çocuk doktoruna götüreceğim ama başına böyle bir şey gelen varmı diye sormak istedim