Yademveannesi Zuhal1414 benim 2.5 aylık bebeğimde sürekli elini emiyor bazen çaktırmadan emzik veriyorum aradan yine elini ağzına sokuyor culk culk ses çıkıyor 😂 doktor normal kendini rahatlatıyor demişti.
Durukusunannesii Zuhal1414 Benim kızım 2 ay 7 günlük son 1 haftadır ellerine bakıyo sonra emiyo sonra öğhk yapıyo 😂😂😂 ellerini keşfediyor işte normal cnm
Zuhal1414 Ssumru Ef24 Ceya internetten baktığımda güven eksikliği falan diyor moralim bozuldu normal mi diyorsunuz
Ef24 Oral dönemde olduğu için her şeyi ağzına götürerek ve emerek keşfetmeye çalışıyor elleri de dahil yakında ayaklarını da emecek 🌺😬
Sevim_keles Zuhal1414 bebeklerin ilk keşfi elleri olur benim oğlum 3 bucuk aylık 3 aylıkken ellerini keşfe başladı ellerine hayran hayran bakıyor ve sonra emiyor normal yani 😁
Ceya Zuhal1414 evet normal , evet belki tedirgin olabilir ama o da normal anne karnından sonra yeni dünyaya alışması için ona da zaman vermek lazım
Ssumru Zuhal1414 internete bakarsak baş ağrısına kanser diyor çok bakmama çalışıyorım artık Çok çok normal bebeklerin nerdeyse hepsi yapıyor hatta gelişim için yapılması gerekenler arasında 🥰 o yüzden internete çok takılma çok çöp bilgiler var
Ef24 Zuhal1414 güven eksikliği sebebiyle vs el emmek parmak emmek yaşına girdikten sonra o kadar büyükken bir sıkıntı olduğunun göstergesi şu an çok küçük yeni dünyaya alışma sürecinde bu bir güven eksikliği göstergesi olamaz bu aylarda 🌺
Zuhal1414 Sevim_keles Yademveannesi Ceya Sevim_keles Ssumru Ef24 Durukusunannesii hepinize teşekkür ederim içim rahatladı 🌺