mirayybebek eti önce düdüklü ye koyuyorum hemn tuzu atmıyorum, düdüklü de suyunu salıp tekrar çekene kadr pişiriyorum, baktım hala sert biraz daha kaynamış su koyuyorum tekrar kapatıyorum istediğim yumuşaklığı gelene kadr düdüklü de haşlıyorum, ondan sonra alıyorum tavaya