Annelerim yıllardır ombre kullanıyorum 6 7 senedir hamile kalmadan 1 2 ay önce boyatmıştım hamilelikten sonra boyatamadım kestirmedimde hiç boyatamıyorum diye saçlarım beter oldu şimdi saçlarımı kestiricem hem kendine gelsin diye hemde ben biraz psikolojik olarak iyi olurum dedim organik boya aldım sütüm az ama yinede emziriyorum boyamamda bir sakınca olur mu? Hamileyken organik boya kullanılabiliyor emzirirkende kullanılır mı?