Elif00 olabilir ama her bebeğin gelişimi kendine özeldir kıyaslama yapman doğru değil eğer bebeğin sağlıklı ve mutluysa takma kafana ve tabi doktorunun ne dediği önemli normal diyorsa eğer demekki senin genişininse bünyesi böyle biz yetişkinlerde öyle degilmiyiz kimi zayıf kimi kilolu kimi uzun kimi kuşağını gibi her bebekte kendine özel bu durumları kıyaslayıp kendini yıpratma güzel anne😍