Bitikmomi fatma_86 yeğenim doğdu çok sağlıklı 4 aylık oldu bile çok şükür 🙏🏻 Sizinde mi kese küçük ve boş dedi doktor ?
fatma_86 Bitikmomi kese kucuk gec dollenme dedı.Beta degerım ıyı ama kese çok az buyumus..Cuma cagırdı duruma gore olumsuz konusabılırım dedı