Pembisgunes ahahaha orası öyle tabi. En lazımlarını yapıyorum ben de ihtiyaca göre. Ben zamanla aştım bu durumu. Yani her yer aynı anda temiz olmalı gibi bir durum vardı, çalıstıgım için eşim de yardım etmediği için baslayamaz ve daha cok pislenirdi. Dogum ve işe ara vermek bazı seyleri parça parça da yapabileceğimi, dünyaya bir daha gelmeyeceğimi hatırlattı bana. O yüzden hiç önemli değil, siz iyi olun da duvarlar öyle kalsın ✌️