Kbranz bence devam edin. Dogum diğer şeyler gibi değil, bir kere olan özel bir durum. Sağlıkçı yım, gebeligimin başından beri özel hastane istemedim, cogu hastane sezaryene yönlendiriyor diye, oysaki SEHiR hastanesindeki cogu doktoruda tanıyorum, meslegimden ötürü. Ama yinede devlet yetersiz, düzensiz takipten baslamaları gereken ilaca baslamadı lar, biz gercekten oglumla neredeyse ölüyorduk. Onların ihmali yüzünden. SEHiR hastanesi yazınca bilgilendirmek istedim, bence siz devam edin kendi yolunuzda, madem bilen tanıyan bir doktorunuz var sizi