Kbranz ben yanımda mama götürmüştüm. Ne olur ne olmaz diye. Ama kullanmadım. benim direk sütüm gelmişti. Bebek hemşiresi gelip emzirme ve bebek hakkında bilgi verdi bol bol. Emzirmeye yardımcı oldu.
tüm hastanelerde ( özel - devlet ) mama çok ikinci planda kalıyor. Öncelik emzirmek hep. Çünkü bebeğin memeyi tutması lazım. İlkte tutmaz ise sonra zorluk yaşıyor. Ayrıca bebek emmeye başladığında süt gelmeye başladığı için sürekli emmek teşvik ediliyor süt gelmesi için. İlk zamanlarda bir çay kaşığı süt yetiyor zaten. Bebek memeyi tuttukçada süt geliyor. 1 çay kaşığı sütü görünce benim sütüm yok diye üzülme. Normal gelmesi gereken bu.
ama sen yine de yanında bir kutu mama götür giderken. En küçüğünden al. Kutuyu Açmayınca mamaya bir şey olmuyor zaten. Kullanmaz isen daha sonra ihtiyaç sahibi birine verirsin. 👍🏻👍🏻 Memeyi başta zor tutturdum ben ucu yoktu ilk zaman. Eve geldiğimde de öyleydi ilk zamanlar. Şekeri düştü , bu yüzden hiç tutamadı memeyi. Kaşığa sağıp öyle vermeye çalıştım.(yanında Çay kaşığı da götür. Yada bebeklere özel silikon kaşıklardan ) O yüzden bir kere kendini toplasın diye bir ölçek mama verdim ben. Kendine geldi bünyesi. Sonra emzirmeye devam ettim.