Kızım 5 aylık etrafımızdaki herkes kulak deldirme zamanı deldirin kız olduğu belli olsun yakışır vb şeyler söylüyor ama asla kıyamıyorum ben bile deldirdiğimde canım nasıl acıyor küçücük yavrum nasıl dayansın ona karşıt değilim ama kıyamıyorum aşı olurken bile içim gidiyor söyleyen herkese de diyorum büyüğü zaman isterse deldirir diye sizin bu konuda fikirlerini neler ? Deldiren varmı