Bugün kızıma pembe bir pantolon aldım, çamaşır makinesine attım pantolonun rengi diğer tüm çamaşırları da pembemsi boyamış, bu pantolonu ve pembeye boyanan diğer çamaşırları kullanmalı mıyım? Çıkan boya yüzünden cilde zararlı mıdır diye düşünmeme sebep oldu 😞 bebeğim küçük, 3,5 aylık..